MUSICAB. Foto de El Punt-Avui |
A fi de conèixer el desenvolupament del Festival MUSICAB de Cabrils els mesos d’estiu de 2016 i, un cop tancada l’edició actual, ERC Cabrils ha sol·licitat al govern faci balanç del MUSICAB responent una sèrie de preguntes.
Esquerra entén que és important posar sobre la taula tota la informació en referència al MUSICAB, que ens ha de permetre a nosaltres i la resta de veïns i veïnes valorar l'aposta que ha fet el govern de Cabrils i els beneficis que ens aporta socialment aquest esdeveniment cultural gràcies a la inversió realitzada.
1. Qui és el model i objectius del nou projecte de Festival respecte a edicions anteriors.
2. Quina valoració global fa el govern de la I edició del festival MUSICAB.
3. Quina va ser la previsió inicial del govern. En què s’ha complert, en què s’ha desfasat i per què?.
4. S’ha recavat la incidència de públic, així com l’opinió i valoració del veïns i veïnes de Cabrils? Amb quins resultats?.
5. Quina ha estat la incidència mediàtica i en la presència de públic de la comarca.
6. Quina ha estat la incidència del hashtag del Festival i nombre i localització dels retwits
7. Quina ha estat la incidència i resultats de l’oferta gastronòmica.
8. Quins convenis de col·laboració i contracte s'han realitzat amb empreses de serveis?.
9. Quines són les propostes d’adequació per a noves edicions?
10. Éstà prevista una oferta ampliable a nous sectors socials d’incidència (música àrab, rap,...) per les noves edicions?
11. Memòria econòmica.
12. Detall de les partides d’on s’ha assignat en el pressupost municipal.
13. Detall de la inversió econòmica de l’Ajuntament de Cabrils.
14. Detall d’ingressos per suports institucionals o publicitaris.
15. Detall ingressos per venda d’entrades diferenciats per (venda avançada i en finestreta).
16. Detall del cost de la plataforma per internet. Quina ha estat la despesa de gestió quan es comprava a finestreta? Qui se n'ha fet càrrec?
17. Detall de l’estat del cost de muntatge i desmuntatge de l’escenari a la Plaça de l’Església.
18. Detall cost de muntatge i desmuntatge de l’escenari, llum i so a l'Arboretum.
19. Detall costos de personal i voluntaris, funcions i en quins conceptes (salaris, hores extres, obsequis, etc.).
20. Detall costos i beneficis per espectacle (recursos humans, espai, músics,...)
21. Detall del nombre de venda d’entrades i d’entrades repartides gratuïtament i col·lectius beneficiats. En base a quin criteri s’ha efectuat?
22. Recursos humans i costos del màrqueting publicitari (Videos, anuncis,...). A qui s'han encarregat?
Esquerra sol·licita al govern que ampliï la informació com estimi convenient a fi de fer més entenedores les explicacions que aporti, facilitant la transparència de l'acció de govern. Així mateix sol·licitem que siguin donades per escrit com a mínim 15 dies abans del ple de novembre 2016.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada