Formulem les següents preguntes a la regidoria de Festes:
- Valoració global de la Festa Major d’estiu.
- Previsió inicial en que s’ha complert i en que s’ha desfasat i en què i per què?.
- S’ha recavat la incidència de públic, així com l’opinió i valoració del veïns de Cabrils.
- Incidència mediàtica i incidència en la presència de públic de la comarca.
- Convenis de col·laboració i models de contracte amb empreses de serveis.
- Propostes d’adequació per a noves edicions.
- Memòria econòmica:
- Detall de les partides d’on s’ha assignat en el pressupost municipal.
- Detall del pressupost inicial i en quins conceptes i partides van justificar l’augment i aprovació en el Ple del mes de juliol 2016.
- Preveuen per l’edició de 2017 el manteniment de la partida pressupostària modificada a mig curs. En quins conceptes?
- Detall inversió econòmica de l’Ajuntament de Cabrils i d'altres administracions.
- Detall cost dels espectacles i del muntatge i desmuntatge de l’escenari, llum i so,..
- Detall costos de personal, funcions i en quins conceptes (salaris, hores extres,...).
- Detall costos per actuació (recursos humans, músics,...)
- Recursos humans i costos del màrqueting publicitari.
La resposta a les preguntes relacionades i altres que considerin i permetin una informació i valoració més detallada i complerta facilitant la transparència de l’acció de govern, hem sol·licitat ens siguin donades per escrit com a molt tard quinze dies abans del ple ordinari del mes de novembre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada