diumenge, 20 de febrer del 2011

Presentació del cap de llista d'Esquerra a Cabrils

Xavier Viudez i Cardona. Barcelona 1973.

Soc llicenciat en física. Durant la meva formació universitària vaig començar a treballar al Centre d'Informàtica de la Universitat de Barcelona i posteriorment a una consultora del sector sanitari a la seva divisió de sistemes d'informació. Això em va fer replantejar els meus objectius professionals i em vaig començar a especialitzar en aquestes matèries a través de postgraus i finalment amb un màster en direcció i gestió de sistemes i tecnologies de la informació. Actualment convino la meva feina a una mútua d'accidents de treball i malalties professionals coordinant un equip de persones, amb la consultoria de sistemes d'informació per altres empreses.

La meva família prové de la Conca de Barberà i la Segarra (al triangle Cervera-Tàrrega, Santa Coloma de Queralt), i d'Almeria tot i que mon pare ja va nèixer a l'Hospitalet del Llobregat. Vaig viure més de vint anys al barri del centre d'Esplugues de Llobregat on els meus pares hi tenien un comerç i després a Mataró. La meva relació amb Cabrils comença quan vaig conèixer el meu marit fa 10 anys. Cada cap de setmana venia a casa dels meus sogres, fins que finalment ens vam decidir venir a viure a Cabrils.

La meva participació associativa neix de ben jove, allí on he estat vivint o treballant. Primer a Esplugues i de més gran a Barcelona. Allí vaig col·laborar molts anys amb la Federació d'Associacions Coordinadora Gai-Lesbiana on vaig tenir responsabilitats de coordinació de serveis i de voluntaris, i amb els anys també en la seva direcció. A Cabrils he col·laborat amb la Plataforma per la Consulta Popular per la Independència, Cabrils Decideix, amb molts cabrilencs/ques i alguns vilassarencs amb alguns dels quals he establert forts llaços emotius i d'amistat.

Actualment soc membre de la sectorial de la Societat de la Informació i col·laboro puntualment amb la de Polítiques per a Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals, ambdues a nivell nacional, i secretari d'organització de la secció local a Cabrils.

Si em demaneu tres qualificatius per autodefinir-me, us diria: treballador, coherent i honest.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada